ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Α.Ε ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Η πολιτική ποιότητας της ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Α.Ε προσανατολίζεται στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών της σε κάθε συναλλαγή που έχουν με την επιχείρηση και στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών, ώστε να επιτυγχάνεται πλήρης κάλυψη των αναγκών τους.
Η εταιρεία έχει εγκαταστήσει, λειτουργεί και βελτιώνει συνεχώς ένα σύστημα ποιότητας, το οποίο συμμορφώνεται πλήρως με την προδιαγραφή του ISO 9001:2015. Μέσω της εφαρμογής του συστήματος, η εταιρεία εστιάζει στη βελτίωση και εξέλιξη των υπηρεσιών της, στην αξιοπιστία και στην αποδοτικότερη οργάνωση.
Το πεδίο εφαρμογής του συστήματος είναι: «Η παροχή διαγνωστικών απεικονιστικών εξετάσεων»
Η πολιτική της εταιρείας βασίζεται πάνω στην πλήρη εφαρμογή των διαδικασιών και διεργασιών του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 και στον τρόπο που αυτές αλληλεπιδρούν σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας, αναπτύσσοντας επαρκή εμπιστοσύνη ότι το προϊόν και η υπηρεσία θα ικανοποιεί δεδομένες απαιτήσεις ασφάλειας, νομοθεσίας και ποιότητας.
Η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση δεσμευόμαστε για:
- την πιστή εφαρμογή και συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2015.
- τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να εξασφαλίζεται υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας.
- Την αναγνώριση των κινδύνων και των ευκαιριών που προκύπτουν από την λειτουργία της εταιρείας και την αξιολόγησή τους.
- Τον εντοπισμό των εξωτερικών και των εσωτερικών ενδιαφερόμενων μερών της εταιρείας.
- την ελάττωση των μη συμμορφούμενων προϊόντων κατά την παραγωγή.
- τη διαρκή βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
- τη συμμόρφωση με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις της Εθνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.
- Την συμμόρφωση με την ιατρική δεοντολογία
Οι στόχοι ποιότητας και οι απαιτήσεις για την εφαρμογή τους είναι προσαρμοσμένες στη φιλοσοφία, το σκοπό, τα συστήματα, τις τακτικές, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εταιρείας και του κλάδου. Η αναθεώρηση και διόρθωση των στόχων και της πολιτικής ποιότητας γίνεται από τη διοίκηση ανά τακτά χρονικά διαστήματα στα πλαίσια της ανασκόπησης για την επιβεβαίωση της αντικειμενικότητας και της καταλληλότητας τους.
Η πολιτική ποιότητας γνωστοποιείται και γίνεται κατανοητή στους εργαζομένους της επιχείρησης. Επίσης, η Διοίκηση δεσμεύεται για τη συνεχή επανεξέταση της ως προς την καταλληλότητα της για την εταιρεία.
Για την εταιρεία